Retourneren

Wij doen ons uiterste best uw bestelling in perfecte staat bij u af te leveren. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan, zoals een foutieve levering of beschadiging van het bestelde product, dan kunt u het betreffende product uiteraard kosteloos retourneren naar Leef.nl. Als u een product om een andere reden wilt retourneren, bijvoorbeeld omdat u een verkeerd product hebt besteld of omdat u zich hebt bedacht, dan kunt u dit binnen 14 kalenderdagen aanmelden bij de klantenservice. U ontvangt dan een retournummer, mits u de verpakking van het te retourneren product ongeopend hebt gelaten. Geopende producten en niet-receptplichtige geneesmiddelen kunnen wij helaas niet retour nemen. Geneesmiddelen kunnen hun werkzaamheid verliezen wanneer ze niet onder de juiste omstandigheden worden bewaard. Omdat wij de werkzaamheid van onze producten naar onze klanten willen kunnen garanderen, verkoopt Leef.nl geen niet-receptplichtige geneesmiddelen die buiten ons toezicht of het toezicht van onze leveranciers zijn bewaard. De consequentie hiervan is dat wij niet-receptplichtige geneesmiddelen die door onze klanten zijn besteld niet retour kunnen nemen. Wij rekenen op uw begrip voor dit principe.

Bij uw bestelling vindt u een retourformulier, waarop u kunt aankruisen welk(e) product(en) u wilt retourneren. U kunt het pakket samen met het ingevulde retourformulier opsturen naar het op dit formulier vermeldde antwoordnummer.

Terugstorten
Als u één of meerdere producten naar Leef.nl retourneert, storten wij binnen drie weken na ontvangst het aankoopbedrag terug op uw rekening of creditcard.

Heeft u geen antwoord gevonden op uw vraag? Neem contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 0800 555 43 21, via info@leef.nl of via onze Live chat.


Trustpilot
Betalen met iDeal Betalen met Visa Betalen met Maestro   Onlinegeschillenbeslechting

Een moment geduld aub...

Toegevoegd aan je winkelmand

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen