Erectiestoornis door bloeddrukmedicijn

Ongeveer 15 procent van de erectiestoornissen wordt veroorzaakt door medicijnen. Medicijnen die de bloeddruk verlagen, bijvoorbeeld b├Ętablokkers, zijn berucht om deze mogelijke bijwerking.

Hoge bloeddruk en erectieproblemen

Bijna de helft van de mannen met een hoge bloeddruk heeft wel eens last van erectiestoornissen. Het zijn niet alleen de bloeddrukmedicijnen die dit kunnen veroorzaken, ook de hoge bloeddruk zelf kan invloed hebben op de erectie. Hier kunt u er meer over lezen.

Wanneer u medicijnen slikt en last hebt van erectieproblemen, kunt u het beste contact opnemen met uw arts. De arts kan nagaan of uw medicijn de oorzaak kan zijn en hij kan bekijken of het mogelijk is uw medicijn te vervangen door een medicijn dat minder problemen geeft. Ga in ieder geval niet op eigen houtje uw medicijngebruik aanpassen!

Bijna de helft van de mannen met een hoge bloeddruk heeft wel eens last van erectiestoornissen.



Trustpilot
Betalen met iDeal Betalen met Visa Betalen met Maestro   Onlinegeschillenbeslechting

Een moment geduld aub...

Toegevoegd aan je winkelmand

Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen
Verder winkelen
Naar kassa en afrekenen